Hi, welkom op mijn reislog!

Hee,

Deze is voor reislustige lezers, mijn vrienden en familie en natuurlijk voor mijzelf. Welk doel dit blog zal dienen, daar ben ik nog niet over uit. Dat zal pas duidelijk worden wanneer mijn avontuur daadwerkelijk is begonnen.

Ik zal mijzelf even voorstellen. Hi, ik ben Lauri, zeventien jaar en pas net geslaagd voor vwo. Ik woon mijn hele leven al in Nederland en heb hier een prima leventje. Toch heb ik besloten om wat nieuws te doen. Puur omdat ik 'last' heb van wanderlust en ontzettend nieuwsgierig ben. Het lijkt mij tof om de dagelijkse verplichtingen en zekerheden, die ik heel mijn leven al gewend ben in Nederland, los te laten en op zoek te gaan naar nieuwe verhalen, inspirerende individuen en waanzinnige natuurgebieden.

Mijn avontuur houdt in dat ik een reis afleg naar Australië, in Australië en in Nieuw-Zeeland. Dit combineer ik met werken om van levensonderhoud voorzien te zijn en natuurlijk om spectaculaire lokale activiteiten te kunnen betalen. Oftewel ik ga backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland. Deze reis zal zo'n zeven maanden duren. Tenminste dat is het plan voor nu.

Ben je benieuwd naar wat ik zal meemaken tijdens deze reis, houdt dan vooral mijn blog in de gaten. En als je erg geïnteresseerd bent, laat dan je e-mail achter in de rechter kolom zodat je automatisch een mailtje zal ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal of fotoserie op mijn blog heb geplaatst.

Lauri

Reacties

Reacties

Francis

Lieve prachtige dochter van ons, we hopen veel van je te gaan horen en wensen je de tijd van je leven toe! Weet, op je moeilijke momenten, dat wij hier in dit kikkerlandje heel veel van je zitten te houden en in gedachten altijd bij je zijn, waar je ook bent. Ik hou dit blog constant in de gaten hoor! Dikke kus en knuffels, je moeder

Jeanne Marie

Lieve Lauri,
Wat ontzettend leuk om je reisblog te lezen. Wat heb je al ontzettend veel gezien. Wij wensen je heel veel plezier toe en blijven je natuurlijk volgen. Dikke knuffel Jeanne Marie, Phil, Chelsea en Grace

Mouna

Hoi Lieve Lauri,
Leuke verhalen en wat een mooie foto, dat je plezier hebt is duidelijk, wij wensen je alle geluk en heel veel plezier.
Lieve groet, Aert-Willem, Mouna, Gabriella, Quincy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active